Impact coefficient of business reputation on price policy of the enterprise
DOI:
https://doi.org/10.21847/1728-9343.2012.1(115).16319Keywords:
ділова репутація, підприємство, попит, коефіцієнт, споживачAbstract
In the article the approach to the decision of structure to the coefficient of business reputation of enterprise is considered. On the basis of the considered method the basic models of conduct of enterprise are certain. Resulted results of approbation of the considered methodReferences
Бинецкий А. Э. Паблик рилейшнз. Защита интересов и репутации бизнеса / А. Э. Бинецкий. - М. : Экмос, 2003. - 240 с.
Гончаров В. М. Формування організаційно-економічного механізму системи інноваційного розвитку підприємств регіону : [монографія] / В. М. Гончаров, Д. В. Солоха та ін. - Донецьк : СПД Купріянов В.С., 2009 - 280 с.
Горин С. В. Деловая репутация организации / С. В. Горин. - М. : Серия: Вершина успеха, 2006. - 256 с.
Даулинг Г. Репутация фирмы. Создание, управление и оценка эффективности / Г. Даулинг. - М. : ИМИДЖ-Контакт, Инфра-М. 2003. - 368 с.
Деревянко Е. Эффективный продуктовый PR / Е. Деревянко // Новый маркетинг. - 2007. - № 6. - С. 54-61.
Джи Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение / Б. Джи. - СПб. : Питер, 2000. - 224 с.
Олсоп Р. Дж. 18 непреложных законов корпоративной репутации / Р. Дж. Олсоп. - М. : Вершина, 2006. - 376 с.
Рева В. Е. Управление репутацией / В. Е. Рева. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 136 с.
Родіонов О. В. Ділова репутація підприємства: формування, діагностика, розвиток : [монографія] / О. В. Родіонов. - Луганськ : Ноулідж, 2009. - 408 с.
Трубецкой А. Ю. Психология репутации / А. Ю. Трубецкой. - М. : Наука, 2005. - 296 с.
Шарков Ф. И. Имидж фирмы. Технологии управления / Ф. И. Шарков. - М. : Академический проект, 2006. - 272 с.
Шарков Ф. И. Константы гудвилла: стиль, паблисити, репутация, имидж, бренд фирмы / Ф. И. Шарков. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 272 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2013 Serhiy Berezhnyy
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
1. Authors bear responsibility for the accuracy of facts, quotations, numbers and names used.
2. Manuscripts are not sent back.
3. The publisher does not always agree with the authors' opinion.
4. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons Attribution Non-Commercial License, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
5. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.