Innovative model of professional training labor as a tool human capital accumulation

Authors

  • Iryna Shvets Донецький національний технічний університет, Ukraine
  • Oleksiy Eskov Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ, Ukraine
  • Oksana Zakharova Донецький національний технічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.21847/1728-9343.2011.7(114).16892

Keywords:

innovative model of professional training, labor, investment in human capital, higher education

Abstract

Unsubstantiated nature of an innovative model of training the workforce in order to professionalize all stages of the learning process. The conditions of formation of the individual as a highly qualified and competent professional.

Author Biographies

Iryna Shvets, Донецький національний технічний університет

доктор економічних наук, завідувач кафедри управління персоналом і економіки праці

Oleksiy Eskov, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ

доктор економічних наук, завідувач кафедри економіки підприємства

Oksana Zakharova, Донецький національний технічний університет

кандидат економічних наук, професор кафедри управління персоналом і економіки праці

References

Антонюк В. П. Формування та використання людського капіталу в Україні: соціально-економічна оцінка та забезпечення розвитку : [монографія] / В. П. Антонюк ; НАН України, Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2007. - 348 с.

Грішнова О. А. Людський капітал: формування в системі освіти і професійної підготовки : [монографія] / О. А. Грішнова. - К. : Знання, КОО, 2001. - 254 с.

Криклій А. С. Освіта і професійне навчання як чинники розвитку трудового потенціалу / А. С. Криклій. - К. : Репрографіка, 2005. - 473 с.

Профорієнтація населення і професійне навчання незайнятих громадян / [Савченко В. А., Павловська Н. О., Герасимчук В. І. та ін.] ; НАН України. - Кременчуг : Науково-дослідний центр з проблем зайнятості населення та ринку праці, 1997. - 277 с.

Шекшня С. В. Управление персоналом современной организации / С. В. Шекшня. - М. : ЗАО "Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000. - 363 с.

Захарова О. В. Совершенствование качества подготовки и переподготовки кадров / О. В. Захарова, И. А. Бондарева // Соціально-економічні дослідження в перехідний період : зб. наук. праць / НАН України. Інститут регіональних досліджень. - Львів, 2003. - Вип. 6 (XLIV): Інноваційний розвиток економіки. - Ч. 4. - С. 164-175.

Закон України "Про вищу освіту" від 17.01.2002 р. № 2984-IІІ // Відомості Верховної Ради України. - 2002. - № 20. - Ст. 134. - С. 506-536.

Україна: Звіт з людського розвитку. Сила децентралізації / ПРООН. - К. : ПРООН, 2003. - 136 с.

Высшее образование в ХХI веке: подходы и практические меры / ЮНЕСКО. Всемирная конференция по высшему образованию (Париж, 5-9 окт. 1998 г.) [Раб. доклады]. - Париж : ЮНЕСКО, 1998. - 90 с.

The Bologna Declaration of 19 June 1999. Joint declaration of the European Ministers of Education / The European higher education area [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.ond.vlaanderen.be /hogeronderwijs /bologna/documents/MDC/Bologna_Declaration1.pdf.

Holtbeng B. Status and trends of distance education / B. Holtbeng. - London : Kogan Page, 1981. - Р. 200.

Фролова И. И. Адаптационный тренинг - инструмент корпоративной системы обучения / И. И. Фролова, М. И. Рогачева // Управление развитием персонала. - 2007. - № 4 (12). - С. 308-313.

Amadco A. Distance education without high costs / A. Amadco // Learning fnd leading with technology. - 1995. - Vol. 22. - № 8. - Р. 12-13.

5 Steps to a Graduate Business Degree / Master of Business Administration [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.mba.com/mba/ whybschool.

Уильямс Д. Универсальность диплома МВА / Д. Уильямс // Социология образования. - 2003. - № 1. - С. 49-52.

Published

2013-09-08

How to Cite

Shvets, I., Eskov, O., & Zakharova, O. (2013). Innovative model of professional training labor as a tool human capital accumulation. Skhid, (7(114), 79–84. https://doi.org/10.21847/1728-9343.2011.7(114).16892

Issue

Section

Economy