DOI: https://doi.org/10.21847/1728-9343.2012.1(115).16321
Budgeting marketing activity of higher education institutions
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Українська)References
Кузьмін О. Є. Бюджетування зовнішньоекономічної діяльності організацій / О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник, О. В. Мукан. - Львів : Видавництво "Растр-7", 2011. - 338 с.
Закон України "Про вищу освіту" [Електронний ресурс]. - Режим доступу : www.zakon.rada.gov.ua/go/2984-14.
Ленсколд Дж. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетинговых кампаний / Дж. Ленсколд ; [пер. с англ. ; под ред. В. Б. Колчанова, М. А. Карлика]. - СПб. : Питер, 2006. - 272 с.
Білик М. С. Аналіз результативності діяльності маркетингових служб підприємства / М. С. Білик, Г. І. Кіндрацька, В. М. Білик // Вісник Націон. ун-ту "Львівська політехніка". Логістика. - 2008. - № 633. - 915 с.
Крыловский К. Психология рекламы. - 2006 / К. Крыловский [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.ideaura.com/psychology/.
GOST Style Citations
ISSN 1728-9343 (Print)
ISSN 2411-3093 (Online)