Multilevel marketing: problems and prospects

Authors

  • Natalia Stasuk Макіївський економіко-гуманітарний інститут, Ukraine
  • Oleksandr Stasuk Макіївський економіко-гуманітарний інститут, Ukraine
  • Regina Yakovenko Макіївський економіко-гуманітарний інститут, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.21847/1728-9343.2012.1(115).16364

Keywords:

retail trade, direct selling, multilevel marketing, distributor

Abstract

In the article the trends of direct selling branch was dissected, the main development problems of multilevel marketing as an organization form of trade activity and its future prospect in the retail system was identified

Author Biographies

Natalia Stasuk, Макіївський економіко-гуманітарний інститут

кандидат економічних наук, доцент кафедри "Менеджмент та безпека життєдіяльності"
Макіївського економіко-гуманітарного інституту

Oleksandr Stasuk, Макіївський економіко-гуманітарний інститут

Макіївський економіко-гуманітарний інститут

Regina Yakovenko, Макіївський економіко-гуманітарний інститут

Макіївський економіко-гуманітарний інститут

References

Маланчук Т. В. Багаторівневий маркетинг як форма організації ринку: проблеми легалізації в Україні / Т. В. Маланчук // Правовий вісник Української академії банківської справи. - 2008. - № 1;

Попадюк Н. Роль і місце мотивації як соціально-психологічної функції в роботі лідера мережевого маркетингу / Н. Попадюк // Збірник наукових праць Прикарпатського національного ун-ту ім. В. Стефаника : філософія, соціологія, психологія. - 2009. - Т. 14;

Николайчук Я. Реалізація багаторівневої рекурентної бази даних в базисі Галуа мережевого маркетингу корпорації "Тянь Ші" / Я. Николайчук, В. Шаряк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2008. - № 4;

Брик О. М. Особливості участі практичних психологів в оптимізації процесу управління колективами вітчизняних MLM-фірм / О. М. Брик // Наукові записки НаУКМА. - 2005. - № 14.

Маркетинг / [В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко та ін. ; ред.-упор. О. С. Сидоренко, Л. С. Макарова]. - [3-тє вид.]. - К. : Навчально-методичний центр "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2008. - 648 с.

Keep W. Marketing Fraud: An Approach for Differentiating Multilevel Marketing from Pyramid Schemes / Willam W. Keep, Peter J. Vander Nat // Journal of Public Policy and Marketing - 2002. - Vol. 1. - Р. 139-151.

WFDSA Global Direct Selling Statistics 2010 (Based on 2009 Data) // World Federation of Direct Selling Associations [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.wfdsa.org/statistics/index.cfm?fa=display_stats&number=1.

Тупикин И. Хождение по рукам / И. Тупикин // ФОКУС. - 2009. - № 7. - С. 15-18.

Розвиток індустрії прямого продажу (за даними членів УАПП) // Сайт Української асоціації прямого продажу [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://udsa.org.ua/ukr/sales/content145.

Обсяги обороту роздрібної торгівлі за 2000-2010 роки // Сайт Державного комітету статистики України [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua.

Fitzpatrick R. L. Ten Big Lies of Multilevel Marketing / R. L. Fitzpatrick MLM-Watch: the Sceptical Guide [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.mlmwatch.org/01General/10lies.html.

Published

2013-08-16

How to Cite

Stasuk, N., Stasuk, O., & Yakovenko, R. (2013). Multilevel marketing: problems and prospects. Skhid, (1(115), 97–100. https://doi.org/10.21847/1728-9343.2012.1(115).16364

Issue

Section

Economy